Kao dugogodišnji korisnik franšize brenda AVIA, AVIA franšiza je dokazani poslovni model, koji uspešno koriste mnogi franšizni partneri koji poseduju privatne benzinske stanice. AVIA franšiza nam nudi slobodu i autonomiju u smislu upravljanja vlastitom firmom, ali istovremeno i snažno obavezuje: obaveze primalaca jasno su i precizno definisane ugovorom. Time je primalac, odnosno, čitav franšizni sistem, obavezan da primenjuje mnoštvo definisanih poslovnih procesa od nabavke roba, načina na koji se vrši usluga i uslužuju klijenti, pa sve do načina na koji se vrši oglašavanje biznisa i marketing. Ali upravo to i čini glavnu olakšicu u poslovanju.
Smatram da je franšiza sve popularnija opcija u našem okruženju. A sve veća popularnost franšize je u podršci koja se nudi primaocima franšize da iza sebe imate uspešan model, iskustvo i snažnu logističku podršku. AVIA to dokazuje time što broj benzinskih stanica pod brendom AVIA raste iz godine u godinu.
Brend AVIA je preporuka svima koji poseduju svoje benzinske stanice da razmisle jer je neuporedivo lakše, sigurnije i izvesnije razvijati preduzetnički duh pod kišobranom već dokazanog poslovnog sistema. A na kraju, ono što se računa jeste uspeh.