Radun AVIA kао zastupnik brenda AVIA je zainteresovana za prоširenje mreže benzinskih stanica nа tеritоriјi Rеpublikе Srbiје. Sva prаvna lica ili prеduzеtnici kојi su rеgistrоvаni nа tеritоriјi Rеpublikе Srbiје i imаju svе pоtrеbnе sаglаsnоsti i dоzvоlе zа оbаvlјаnjе dеlаtnоsti prometa naftnih derivata, krоz pаrtnеrstvо sа Radun AVIA-om imаju priliku dа rаzviјu sоpstvеni biznis i pоstаnu dео poznate kоmpаniје.
Za više informacija posetite http://radunavia.rs/avia-fransiza ili nas kontaktirajte aviadodo@radunavia.co.rs
Franšiza je oblik čvrste ugovorne saradnje između nezavisnih preduzetnika, davaoca i primaoca franšize. Franšizni davalac pruža svoj „know-how“ za vođenje poslovanja i ustupa franšiznom primaocu svoj brend, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize, koji tom naknadom stiču pravo i mogućnost da koriste već oprobanu i dobro dokazanu poslovnu ideju.
Ako vodite posao pod franšizom, vaš sopstveni biznis iako vidljiv „pod tuđim brendom“ i dalje je potpuno vaš lični biznis, a dokazano predstavlja jedan od najboljih načina za uspešno poslovanje.
Ne manje važna je činjenica da je rizik od poslovnog neuspeha u poslovanju „pod franšizom“ značajno niži nego u poslovanju pod sopstvenim imenom. Kao primalac franšize vi koristite brend, znanje i iskustvo, razvijene od strane davaoca franšize. Dakle poznatiji i zvučniji dokazani brend, vašem biznisu dodatno garantuje veću prepoznatljivost, a samim tim veći broj klijenata i time umanjujete mogućnost poslovnog neuspeha. Odnosno, franšiza pod poznatim brendom je put do lakšeg poslovnog uspeha!
U sektoru benzinskih pumpi, prva franšiza u Srbiji datira iz 1997. godine zahvaljujući kompaniji Petrobart, koja postaje primalac franšize brenda AVIA za tržište jugoistočne Evrope.
Zatim se osniva udruženje “AVIA Srbija“ (osn 29.08.2012.godine). Udruženje “AVIA Srbija“ je član AVIA INTERNATIONAL ASSOCIATION sa sedištem u Cirihu, Švajcarska. Svoju delatnost ostvaruje na teritoriji Republike Srbije radi ostvarivanja ciljeva u oblasti prometa, distribucije i transporta naftnih derivata pod zaštitnim znakom (brendom) AVIA, kao i u oblasti promovisanja zaštitnog znaka AVIA na teritoriji Republike Srbije i nadzora nad njegovim korišćenjem. Do danas je kompanija otvorila 30 benzinskih stanica, a uskoro se očekuje i početak rada novih pumpi pod brendom AVIA.
Ciljevi AVIA INTERNATIONAL-a koje na teritoriji Srbije zastupa Radun AVIA su:
AVIA brend je kolektivni zaštitni znak u vlasništvu AVIA INTERNATIONAL koji je sinonim za visok standard i kvalitet robe i usluga i uživa međunarodnu registraciju i zaštitu.
Primalac franšize potpisuje franšizni ugovor, kojim se definišu međusobna prava i obaveze.
Radun AVIA doo sa sedištem u Novom Sadu, je ovlašćena od strane Udruženja “AVIA Srbija“ da u ime i za račun društva zaključi ugovore o poslovnoj saradnji kojim će se regulisati upotreba zaštitnog znaka AVIA i kompletnog brendinga.
Sve AVIA benzinske stanice u Srbiji imaju obavezu da rebrendiraju pumpe u skladu sa najnovijim standardima.
Radun AVIA će:
Kao dugogodišnji korisnik franšize brenda AVIA, AVIA franšiza je dokazani poslovni model, koji uspešno koriste mnogi franšizni partneri koji poseduju privatne benzinske stanice. AVIA franšiza nam nudi slobodu i autonomiju u smislu upravljanja vlastitom firmom, ali istovremeno i snažno obavezuje: obaveze primalaca jasno su i precizno definisane ugovorom. Time je primalac, odnosno, čitav franšizni sistem, obavezan da primenjuje mnoštvo definisanih poslovnih procesa od nabavke roba, načina na koji se vrši usluga i uslužuju klijenti, pa sve do načina na koji se vrši oglašavanje biznisa i marketing. Ali upravo to i čini glavnu olakšicu u poslovanju.
Smatram da je franšiza sve popularnija opcija u našem okruženju. A sve veća popularnost franšize je u podršci koja se nudi primaocima franšize da iza sebe imate uspešan model, iskustvo i snažnu logističku podršku. AVIA to dokazuje time što broj benzinskih stanica pod brendom AVIA raste iz godine u godinu.
Brend AVIA je preporuka svima koji poseduju svoje benzinske stanice da razmisle jer je neuporedivo lakše, sigurnije i izvesnije razvijati preduzetnički duh pod kišobranom već dokazanog poslovnog sistema. A na kraju, ono što se računa jeste uspeh.